reklama

Cena správy.

To čo platíte správcovi za jeho služby a činnosť pre vás.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keď dvaja robia to isté, nie je to to isté. Aj toto pravidlo v živote bytových domov platí. Suma, ktorú platíte správcovi za jeho činnosť sa líši od iných správcov, rovnako tak, ako aj rozsah a dostupnosť služieb. Ľudia mnohokrát ani nevedia, čo je to cena správy a čo vlastne za ňu dostávajú. Často je to len zákonom vymedzený rozsah, ktorý sa obmedzuje na vyúčtovanie, chabé zabezpečenie údržby a dosť. Okrem ceny správy často ľudia platia nezmyselné poplatky, čudné opravy a údržbu výťahov, či divné náklady pri obnove bytového domu. Tieto položky sa transparentnosti ani z ďaleka nepribližujú a preto je potrebné ich minimalizovať. Mať možnosť zvýšenej kontroly financií na účte bytového domu je na nezaplatenie. 

Juraj Šabík

Juraj Šabík

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keď ma jedného dňa prestanú ohovárať, bude to podľa všetkého značiť, že som mŕtvy. Preto si ma berte do huby, kde len chcete, koľko len chcete, je to lepšie ako byť mŕtvy zaživa. Preklínajte ma, neprajte mi, závidte mi, neznášajte ma, prosím Vás o to! Vaša slaboduchosť mi dodáva síl a ženie ma vpred... Shevo Založili sme spoločnosť, aby ľudia v bytových domoch žili inak. Nielen vo verejnom živote, ale aj pri správe bytových domov by mal fungovať základný princíp a to je: otvorená správa! www.aramis-sprava.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu