reklama

Eldorado pre vyvolených

Denne absolvujem veľké množstvo stretnutí týkajúcich sa spravovania bytových domov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

To, že niektorí správcovia konajú nečestne vie neskutočné množstvo ľudí. Otázne však je, koľko z nich je ochotných urobiť niečo pre zmenu. Ľudia sa nestarajú, tvária, že nevidia, alebo chcú mať jednoducho pokoj. Majú dosť svojich starostí a nie sa ešte hádať s niekým. V tomto je paralela s politikou. Šak oni nás až tak neokrádajú. Vieme, že klamú a orkádajú, ale nie až tak. Toto ospravedlňovanie vlastnej nečinnosti je chybou. Práve tento prístup využívajú tí, ktorí si vytvorili vlastné Eldorado. Menej sofistikovanejší jednoducho ľuďom v danom bytovom dome nadiktujú, že idete obnoviť dom, vyberú projektanta, firmu a len nech to ľudia zaplatia. No vo väčšine prípadov to robia rafinovane. Vytvoria pravidlá výberových konaní a ľudia si myslia, že ich musia dodržiavať. Nemá im kto vysvetliť, že sami si môžu o všetkom rozhodovať, sami si môžu vyberať. Často nasleduje zo strany správcu argument, že to dá právnikom a že to nemôžu. Ľudia sa naplašia a cúvnu. A opäť sme na začiatku. Nechcú mať starosti a s niekym sa hádať aj keď za pravdu, lacnejšiu, kvalitnejšiu službu a v konečnom dôsledku o slobodu. Kým sa toto zmýšľanie nezmení, zlodeji budú rozhodovať o všetkom podstatnom. 

Juraj Šabík

Juraj Šabík

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keď ma jedného dňa prestanú ohovárať, bude to podľa všetkého značiť, že som mŕtvy. Preto si ma berte do huby, kde len chcete, koľko len chcete, je to lepšie ako byť mŕtvy zaživa. Preklínajte ma, neprajte mi, závidte mi, neznášajte ma, prosím Vás o to! Vaša slaboduchosť mi dodáva síl a ženie ma vpred... Shevo Založili sme spoločnosť, aby ľudia v bytových domoch žili inak. Nielen vo verejnom živote, ale aj pri správe bytových domov by mal fungovať základný princíp a to je: otvorená správa! www.aramis-sprava.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu