reklama

Merače tepla.

Aj takto ľudovo volajú pomerový rozdeľovač.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)

Už len niečo vyše roka majú ľudia v bytových domoch čas. Naši zákonodarcovia zmenili zákon a takmer všetky bytové domy budú musieť mať zo zákona namontované pomerové rozdeľovače v bytoch. Rozdeľovače sú fajn. Psychologicky pôsobia na ľudí, aby šetrili teplom. Pravdepodobne aj šetrenie teplom bol hlavný dôvod zmeny zákona. (Nebavme sa o lobingu, ktorý určite nechýbal). Myšlienka ušľachtilá. Prečo ale týmto spôsobom? Prečo ísť cestou striktného príkazu? Prečo tu chce stále niekto niečo prikazovať? Čo bytové domy, ktoré majú spotreby tepla dobré, čo nie je problém vypočítať, a rozdeľovače nechcú a ani nepotrebujú? Lepšia cesta zo strany politikov by bola cesta motivácie. Či už niečo na spôsob nastavení v ŠFRB, alebo obdobná výhoda. My prikážeme a Vy aj keď nechcete, musíte. Bodka. 

Juraj Šabík

Juraj Šabík

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keď ma jedného dňa prestanú ohovárať, bude to podľa všetkého značiť, že som mŕtvy. Preto si ma berte do huby, kde len chcete, koľko len chcete, je to lepšie ako byť mŕtvy zaživa. Preklínajte ma, neprajte mi, závidte mi, neznášajte ma, prosím Vás o to! Vaša slaboduchosť mi dodáva síl a ženie ma vpred... Shevo Založili sme spoločnosť, aby ľudia v bytových domoch žili inak. Nielen vo verejnom živote, ale aj pri správe bytových domov by mal fungovať základný princíp a to je: otvorená správa! www.aramis-sprava.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu