reklama

Nezáujem ľudí.

Realita je zlá.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Veľmi veľa ľudí bývajúcich v bytových domoch sa vôbec nezaujíma o svojho správcu. Neuvedomujú si, že správca je ten, kto ovplyvňuje ich životné náklady. Ceny energií sa ovplyvňujú veľmi ťažko, no spotrebu, tú vie správca regulovať. Väčšia aktivita ľudí a zvýšený záujem sú nevyhnutné. Na tieto oblasti nadväzuje transparentnosť. Aj veľká neprehľadnosť nákladov za bytový dom má na svedomí nízky záujem obyvateľov. Skúsme sa na chvíľu pozastaviť a zamyslieť. Viete vôbec, za čo platíte? Rozumiete nákladom za Váš byt a bytový dom? Vysvetlil Vám to niekto? Je nevyhnutné, aby vlastníci videli všetko ihneď a bez nepríjemných poznámok od zamestnancov správcu! Svoje spotreby, náklady, všetko o úvere a tiež platby. Nečakajte na vyúčtovanie. Zvýšme spolu záujem ľudí o svoje bývanie - pýtajme sa, nebojme sa klásť otázky. 

Juraj Šabík

Juraj Šabík

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keď ma jedného dňa prestanú ohovárať, bude to podľa všetkého značiť, že som mŕtvy. Preto si ma berte do huby, kde len chcete, koľko len chcete, je to lepšie ako byť mŕtvy zaživa. Preklínajte ma, neprajte mi, závidte mi, neznášajte ma, prosím Vás o to! Vaša slaboduchosť mi dodáva síl a ženie ma vpred... Shevo Založili sme spoločnosť, aby ľudia v bytových domoch žili inak. Nielen vo verejnom živote, ale aj pri správe bytových domov by mal fungovať základný princíp a to je: otvorená správa! www.aramis-sprava.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu