reklama

My nikdy neklameme. Zn.Váš správca.

Netvrdím, že všetko je zlé a že nič nefunguje. Nie, ani si nemyslím, že každý klame. No koľko zla, intríg a klamstiev sú niektorí jedinci ochotní vyprodukovať, je obdivuhodné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Tí, ktorí máte vo svojom bytovom dome ohrev teplej vody, myslím pomocou tepla dodaného dodávateľom z centrálneho zdroja, Váš správca má množstvo povinností. Niektoré mu vyplývajú zo zákona a iné z jeho odhodlania Vám ušetriť náklady. S plnou Vážnosťou tvrdím, že 70% správcov kašle na oba druhy povinností. Vy mu každý mesiac platíte, ak nie, letí upomienka a on je spokojný. Vy ste spokojní tiež, lebo ani len netušíte, že to, čo sa deje, je podvod a manipulácia. Poďme ďalej. Raz do roka dostanete do ruky papier, ktorý niektorí nazývajú vyúčtovanie. Sranda je tá, že má od toho názvu veľmi ďaleko. Vôbec mu nerozumiete, lebo je urobený tak, aby ste nerozumeli. Skúsme príklad. Koeficient na vode. Viete vôbec, čo to je? Vysvetlil Vám ho vôbec niekto a unúval sa niekto hľadať príčiny jeho vzniku? Prečo aj? Veď ľudia platia a oni sú spokojní. Regulačný príkon? Na čo to tam je? Čo je to fixná a variabilná zložka ceny? My sa na Vás vykašleme a Vy nám budete platiť. Čím menej budete toho vedieť, tým viac nám to bude vyhovovať. 

Juraj Šabík

Juraj Šabík

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keď ma jedného dňa prestanú ohovárať, bude to podľa všetkého značiť, že som mŕtvy. Preto si ma berte do huby, kde len chcete, koľko len chcete, je to lepšie ako byť mŕtvy zaživa. Preklínajte ma, neprajte mi, závidte mi, neznášajte ma, prosím Vás o to! Vaša slaboduchosť mi dodáva síl a ženie ma vpred... Shevo Založili sme spoločnosť, aby ľudia v bytových domoch žili inak. Nielen vo verejnom živote, ale aj pri správe bytových domov by mal fungovať základný princíp a to je: otvorená správa! www.aramis-sprava.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu