reklama

Koniec. Lebo Penta.

Možno je to pre niekoho trápne a možno to niekto pochopí.

Písmo: A- | A+

Moje blogy sú venované len mojej práci a to je správa bytových domov. Teraz však spravím výnimku. Tak ako iní ľudia, aj ja končím blogovať na blog.sme.sk. Má to jeden jediný dôvod a tým je nový spoluvlastník. Finančná skupina Penta pre mňa stelesňuje to, proti čomu sa snažím bojovať, čo mi vadí a čo nie je v súlade s mojím presvedčením. SME som vždy vnímal ako objektívne noviny. Samozrejme aj oni majú chyby, no z toho čo v našej krajine máme je to svetlá výnimka. O to viac ma mrzí, že sa končí jedna éra a začína nová. Ešte neviem, kde budem pokračovať. No tieto blogy občas zopár ľudí čítalo a sem-tam aj niekomu pomohli...

Juraj Šabík

Juraj Šabík

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keď ma jedného dňa prestanú ohovárať, bude to podľa všetkého značiť, že som mŕtvy. Preto si ma berte do huby, kde len chcete, koľko len chcete, je to lepšie ako byť mŕtvy zaživa. Preklínajte ma, neprajte mi, závidte mi, neznášajte ma, prosím Vás o to! Vaša slaboduchosť mi dodáva síl a ženie ma vpred... Shevo Založili sme spoločnosť, aby ľudia v bytových domoch žili inak. Nielen vo verejnom živote, ale aj pri správe bytových domov by mal fungovať základný princíp a to je: otvorená správa! www.aramis-sprava.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu